Saturday, June 23, 2012

~ walau hanya saguhati ~



Assalamualaikum
pagi semua !!!
ceriakan hari anda .. hari kita
dengan
yeah !! bertenaga sekali dan penuh dengan cas cas positif
okeh !!

wat up u guys ..???!!
gooooooddd .. bagus kan hari anda. hehehe .. alhamdulillah hari saya juga. hehehe
today, i have a gud news to share here. kih3x. Apa dia ..??? 
Tarrrrrraaaaa .... !!!!!


Sungguh tak sangka even dapat saguhati. Dalam hati kata .. mesti yang masuk tu senior senior yang terror kan. Siapalah aku kan ...???? hahahaha .. ayat touching bengong !!

Tiba-tiba plak masa baru habis kelas kat sekolah nusajaya, dapat call. Speechless !! Sampai pengurus yang call tuh kata .. ' tak hapy ke ..??'

Hahahaa .. gile tak hapy !! Setelah beberapa tahun tak menulis, rupanya aku masih boleh menulis. Alhamdulillah. Novel ??? kui3x. Novel aku tuh masa lepas matrik aku menulis. Habis menulis masa tahun 2008. Lepas tu memang tak ada menulis lagi. Mungkin sebab tu lembap sikit untuk novel seterusnya setelah manuskrip kedua di reject. 

Kenapa ..?? okey .. secara logiknya komen yang aku terima semua betul. Dan aku sedang cuba memperbaiki kelemahan yang ada. Jadi buat masa ni aku terpaksa rehat dulu memandangkan baru je mula kerja kan. Semuanya sangat busy di samping sedang mencari idea idea bagus untuk menulis lagi.

Dannnnn ..
mungkin cerpen Dalam Dakapan Kasih boleh dijadikan novel pulak.
kui3x.
Akan di fikirkan sebab aku pun sedang mula menulis untuk manuskrip yang baru. Cuma terlalu lambat sebab tak ada masa yang banyak untuk stay depan laptop. hu3x.


Macam mana pun ... thanks a lot to Allah. Alhamdulillah ... sangat !!!
Bakat ni anugerah Allah. InsyaAllah ... tidak akan disia-siakan. hehehe ..
My dad pernah tanya ..

' .. kau tak pernah terfikir ke nak jadi jutawan dengan menulis ...???'

kui3x. 
Pernah. Tapi mungkin bukan sekarang. Plan aku untuk sambung master dalam psikologi pendidikan atau bimbingan kaunseling sekurang kurangnya .. masih 50-50. Tapi tekad tu masih segar lagi !! Insya Allah .. bila aku dapat taraf pendidikan yang lebih tinggi aku mungkin akan cuba untuk menulis bahan ilmiah. Buat masa ni ilmu tak cukup lagi kan ...?? hahahaha ..

So, bagi sesiapa yang ada peluang tentang apa yang anda impikan .. jangan takut .. terus grab. Sebab peluang tidak datang 2-3 kali. Hanya sekali. Anggaplah hanya SEKALI. Dengan sekali itu, anda dan saya tidak akan pernah kata ....

' ... kalau lahhhh aku ....' bla bla bla ..


Perkataan tuh tak seharusnya kita sebut okeh ! kui3x.
Mari kita majukan diri kita sehabis baik. Yup, sehabis baik !!!!

okey guys ..
sampai sini dulu
lain hari ... story lagi.
Waaaaaaachhaaaaaaaaa!!!!
wassalam .. heee


No comments:

Post a Comment