Monday, April 7, 2014

28-03-2014 29-03-2014


Assalamualaikum
hye guys
upppsss .. yeahh
seriously .. aku baru saja bangun dari ke'busy'an yang super panjang

Alhamdulillah 
semuanya berakhir dengan baik
dan berjalan dengan sangat lancar
wat is it ..???

Thanks to Allah
At last .. we are going together as husband and wife 
ooohhhhh my ! i am a wife rite now
is it true ..?
yes .. it's really true !!


~ ini beberapa minit sebelum bergelar puan .. ohhh .. puan nazura sudahhhh .. ~

Alhamdulillah juga
Allah memudahkan perjalanan majlis
dan semua rancangan aku Allah izinkan berjalan dengan baik sekali

Pertama
Dalam hal pakaian .. yes, i am seriously da cerewet one
Semua pakaian aku and suami atas sampai bawah
Design aku sendiri .. pilihan kain aku sendiri
cuma bukan aku buat sendiri
Pakaian tu nampak biasa tapi cukup sesuai dengan jiwa
Even ada yang tanya kenapa suami tak pakai tanjak
So far, actually aku tak suka dan suami pun .. cam okeh je
Simple je la kan .. haha

 

~ baju waktu akad nikah ~


~ baju waktu resepsi ~

so far, tak ada bersanding untuk majlis aku nih
pelamin tuh memang betul betul buat main - main
aku cuma ambil mini pelamin dan 2 kali make up saja 
very simple pelamin tapi aku cukup puas hati
seriously fun and look nice

 
 ~ ini dia pelamin tuh ~

Macam gambar pun aku mintak kawan masa kat Perling snap kan
sempat buat sekejap je outdoor 
satu sebb masa lepas akad nikah tuh nak solat jumaat
then masa lepas resepsi tuh hujan selebat lebatnya
jadi .. macam tu lah



~ okeh .. bunga tangan nih hak milik persendirian .. pergi order sendiri, pilih bunga sendiri .. gubah je tak reti. mahal ... tak sangat la. okey je .. hehe. lepas majlis, akak yang buat pelamin nak beli .. okey la kak. jual murah2 je la. satu je la aku jual .. hehe ~


~ ni mesti suami nak kata ... apa nak jadilah dengan bini aku nih .. duk melompat lompat dari tadi .. ~


~ ini outdoor belakang umah je .. lalalalaa  ~


~ ini kat uthm .. ohhh mmy !! abang .. bulu mata jatuh nihhhh .. huk3x ~


~ ohhhh hi uthm .. kerana di sini kami bertemu dan akhirnya bersatu .. thanks to uthm .. thanks to Allah seriously ~


~ mari lah ke masjid ... nak solat jumaat nih .. lalalalalala ~

 
  

~ dannnn ... yang lagi menarik adalah kek ni. ohhhh my ! red velvet kot .. secret recipe lagi . Sayangnya saya makan sepotong je .. abang !!!! mawuuuu ini ... huk3x ~
 

Untuk semua itu
terima kasih banyak-banyak pada semua yang telah menjayakan majlis ini
ini sangat menepati kehendak dan perancangan aku
even tak lah besar mana
tapi sasaran aku sangat kena
majlis dan peluang bersama ini bukan saja untuk aku dan suami
tapi majlis ini adalah untuk semua
saudara2 .. cikgu-cikgu dan kawan-kawan

Alhamdulillah
Terima kasih Allah


No comments:

Post a Comment