Saturday, October 23, 2010

~ nur aini dalam kenangan ~


always miss u my ex-rumet
kolej matrikulasi melaka batch
2006-2007

lebih kurang pukul 10.15 pm
23-10-2010
ex-rumet aku farhana cal
serius terkejut.
lama aku cuba nak contact mereka
tapi aku lost contact
phone no mereka sume hilang
tapi ... bila farhana contact semula
satu berita sangat mengejutkan aku terima

' naz, nak bagitahu ni. aini dah meninggal. sebab kanser otak '
innalillahiwainnailahiraji'un ...
sungguh macam tak percaya
tapi itu lah realiti

kali terakhir aku contact dengan dia
masa tahun 1 sem 1
dan masa zaman2 menggunakan frenster
aku penh juga contact dia lepas tu
tapi tak ada respon
ya Allah ...
semoga rohnya di cucuri rahmat
dan di tempatkan bersama orang - orang yang Soleh dan Solehah

sepanjang mengenali dia selama 1 tahun di matrik
arwah adalah seorg yang sangt baik
arwah adalah kawan pertama yang aku kenal di sana
aku ingat sangat dia selalu kata
' naz, aku bukan jenis yang terlalu banyak permintaan. phone buruk pun tak apa ...'

she's really nice
arwah adalah orang yang selalu sangat buat kami satu bilik
yang malas pegi surau
jadi kena rajin pegi surau
kami yang pemalas baca Al-Mulk
jadi kena paksa baca Al-Mulk

Serius sangat sedih
bila ingat saat - saat akhir kami habiskan ms bersama
buat party gelap dalam bilik
makan kek coklat dalam gelap
amik gambar dengan posing cam org tak betul
pegi jalan2 round kmm sehari sebelum kita semua berpisah ...
aini .... i miss u a lot
we love u a lot.



Al-Fatihah buat kamu ...






No comments:

Post a Comment