Saturday, October 23, 2010

~ sory ...~



Assalamualaikum ...

buat semua

post kali ini adalah kata maaf dari aku untuk kalian
mungkin ada di antara kalian yang dah bc isi kandungan post aku yang bertajuk
surat terbuka dan apabila kenangan itu pergi

aku bukan delete post tu sebab ada komen dari salah seorg dari kalian
tapi ..
setelah ada teguran dari seorang sahabat tntang tu
thanks a lot dengan teguran tersebut
mungkin aku post ke sani dengan perasaan yang tak ok
otak yang kacau bilau
dan apabila semua prtimbangn di buat melalui otak dan hati
sendiri yang tidak rasional
maka ada tindakan yang diluar jangka pasti akan berlaku

justeru, aku mohon maaf pada mereka yang mungkin terasa
di maksudkan di dalam post2 tersebut
kalau tindakan aku tu
disifatkan di luar batasan

for all of that
aku betul - betul minta maaf
atas apa yang dah jadi
apa yang sedang terjadi
dan apa yang akan terjadi ..

sekian

wassalam ..

No comments:

Post a Comment