Sunday, January 27, 2013

~ broken angel ~



Assalamualaikum
huhuhu 
today is not a gud day to update this blog.
why ..??? why ...?? ohhh why ..??!!

sakit lagi
ok! jangan mengeluh yer
banyak dah dosa buat, bila lagi nak kurang dosa dosa kecil tuh kalau tak dengan sakit ..?? sakit sikit je kowwwttttt !!!

by da way
tengah hari tadi mengadapkan diri ke HPA kat Batu Pahat
ohhh .. macam biasalah kan 
pelanggan tetap Kopi Radix
Bak kata housemate aku dulu .. Kopi Radix tuh dah macam dadah aku.
lalalalala

Dah alang-alang jumpa tuh .. aku pun tanya pasal satu ubat nih
ok laaaaa .. dia check punya check tapak tangan aku 
mula tuh dia cakap laaaaa ... bla bla bla bla
then
dia tengok jari
' dulu pernah jatuh terduduk ea? ada masalah tulang belakang ni .. '
ohhh .. terkebil kebil sekejap
'masa kecik dulu .. banyak kali'

masa kecik duluuuuuuuu
tu laaaa .. ko buas sangat kan 
orang panjat pokok gayut gayut macam monyet kau pun nak ikut buat
main kejar-kejar .. kena tolak jatuh dari lima anak tangga sekolah
orang terjun bangunan sekolah .. ikut terjun
orang panjat tangga .. pun ikut panjat, then jatuh 
waaaa !!!!!!!

 padanlah muka .. kecik dulu degil sangat
yeaaahhhh .. kan dah effect sekarang!

tak apa .. kadang hidup nih kena sakit
kalau tak sakit pun tak best
kan ALLAH hadirkan setiap perkara ada nikmatnya
jadi, nikmatilah setiap apa yang Allah berikan pada kita

Yang baik itu .. disyukuri
Yang kurang baik itu .. disempadani
Kerana setiap sesuatu itu perlu iktibari ..
( tah imbuhan mana lah aku pakai )
hahahahaa .. suka aku laahhhhh 

okeh ..
pening kepala nak muntah sudaaaahhh
layan lagu ni sekejap 

ohhhh .. broken angel
yes, i am
thanks to my dear, bf 

' sy tak perlu cari yang lebih perfect untuk melengkapi saya sebab apabila kamu sudah menerima semua kekurangan saya ... bersama saya dalam air mata dan ketawa .. kamu begitu melengkapi saya. kita tidak tahu masa kita di akan datang. Allah tahu bagaimana saya menghargai kamu .. dan Allah juga sangat tahu hingga mana jodoh kita. berdoa dan terus berdoa .. '


' one and lonely broken angel '
u know wat ..??
kita tak pernah sendiri
ingatlah ... Allah bersama kita.
selalu dan sentiasa

Wassalam 

No comments:

Post a Comment