Sunday, February 12, 2012

~ this is a sweet day .. ~



Assalamualaikum ..
semua !!
hahahaa ... apa khabar kah anda semua ..???
orite ..
mud hari ini adalah ..
BAIK !!
hahahahaha ..

oklahh .. actually, hari ni baru je balik dari Plaza Angsana, JB. Since, aku n my fren tak balik ke BP this week, maka terpaksalah kami mencutikan diri sendiri di Plaza Angsana. wakakakaka .. sebab semalam, hari Sabtu sekolah. Dekat pukul 3 baru balik. Jadi, tak berbaloi kot nak balik BP. huhuhu ..

Keinginan pergi Angsana pun sebab nak beli kek untuk bfday cik maira yang ke setahun. hoyea .. hoyeaa .. maira dah setahun !!!!. Hapy bfday to you, girl ..



~ ini dia bfday girl ( 9 feb 2012 ) dengan muka yang sangat tiutttt miuttt .. hahaha ~



~ bfday girl wif ibu .. nik farida ismail .. ~
p/s : sian dia tak dapat jumpa ayah .. kui3x




~ cik maira wif me ... ~
p/s : ini bukan anak saya okeh .. sy cuma ada anak kucing .. hahahaha


Aku pun .. dari semalam, tiba-tiba mengidam sangat nak makan kek. Pasal apa ..??? uhuhuhu .. rindu punya pasal lahhhh. Siapa yang bersalah ..?? Hmm .. mestilah my bf yang bersalah. Siapa suruh buat aku rindu kat dia. sengal !!! erkkk ... i tak suka okeh rindu rindu kat u .. ;P

dah dapat kek .. duk lepak kat marry brownn. owhhhh .. sory .. saya harus berterus terang bahawa pilihan saya adalah sangat silap sebab tak boleh g dengan tekak saya. huuhuhu




~ lucky plate marry brown .. huhuhu ~



~ black forrest .. nice !! ~


Abis makan ... jalan lagi. Mana lah tawuuu ada show si Najwa Latiff kan. Ehmm .. tak tengok sangat pun. Lalu sajaaaa. Saya tak minat artis. Sekian, terima kasih. hahahaha.. ada jugak artis perempuan lagi seorang. Hmm .. since aku tak kenal, jadi aku assume dia memang tak famous. hahahaha.




~ tu dia najwa latif pegang gitar .. aku ambik gambar sambil brjalan semata-mata nak masukkan dalam blog. hahahaha ~




~ saya adalah model sambilan di plaza angsana .. comel kan saya ..??? hahahahaa ~



~ muka tak ley blahhh ini budak .. dari tak de rambut tiba-tiba ada rambut panjang .. hahahaha .. ~



~ hoyea hoyea ... maira sayang ibu .. muah muah .. ~


Penat jalan sana sini .. i jadi photgrapher kat si drama queen ini .. kami pun balik dengan hati yang gembira. Thanks Allah .. give me a good day .. a nice day .. after You gave a very tension day lately. So far, tomorrow .. I'll face da tension day again n again .. ;) smile .. and keep it out. I can face it well .. better than before. hahahahaha ..



~ so ... jom kita senyum untuk teruskan hari seterusnya ... ;) hehehe ~

ok lahhh
layan cerita aku lagi nanti
fine !!!
wassalam ...


No comments:

Post a Comment