Tuesday, March 27, 2012

~ seminggu yang akhir ... ~



Asslamualaikum
girls and boys
wat up beb !!
huhuhu

orite .. today is tuesday
and tomorrow is wednesday
a day after tomorrow is thursday
and da day after a day after tomorrow is da day i'm waiting for
wakakakaka
apa ke belit aku punya ayat daaa
hahaha

okeh .. kalau anda seorang guru pasti tahu apa tu guru interm, rite. yeah. i'm da one of that person okeh. Since january untill march .. there's many thing happen to me. kui3x. nak berbahasa inggeris la plakkkk dahhh. macam expert sangat la kan kan kan kan .. ?

9 Januari 2012 hingga 31 March 2012 itu adalah kontrak aku sebagai guru interim. Dan aku ditugaskan di .. SMK .. dot dot dot. Tak perlulah tahu di mana .. yang penting di Johor Bahru. Life di sini .. not bad. Bagi aku semuanya ok hinggalah aku menjejakkan kaki keluar tak lama lagi insyaAllah. Rumah sewa .. dan sekolah semuanya berjalan dengan lancar even terlalu banyak perkara yang buat aku turun dan naik. Ok .. kisah tu akan dibincangkan kemudian. hahhahaaha

So far .. aku cuma nak story mory tentang benda yang happening je la sekarang. hahhahaa .. rite, di minggu terakhir aku dan kawan2 interim yang lain di sekolah ni .. kami spent time together after dapat gaji. kui3x.



~ baby humaira, nik farida n nik nurmaizura ~




~ azizah ~
manis sangat senyum tuhhh .. semut datang kan nanti ..
hahaha




~ anak dan ibu ~
sory maira .. ayah tak ley tak de okeh .. nnti je kuar dangan ayah yerrrrr.
hahaha




~ ecehhhh .. nak manja kununnnnn ~




~ ni pun sama gakkkk .. hahaha ~




~ dengan bangganya ini adalah santapan kami berempat .. hehehe ~





~ at last .. haruslah tukang karutttt .. hahaha ~


by da way .. kenapa aku tunggu sangat hari aku melangkah pergi dari sekolah tu ..?? suka sangat ke ..??? kui3x. sedey ...??? pun tak de jawapan dalam hati ni. Tapi, yang penting aku menunggu hari tu dengan penuh debaran. Yes, berdebar2. Macam - macam perasaan ada nih. hahhahaha ..
Tak tawuuu la. Ye lah .. dalam hidup nih semua benda datang dan pergi.

Apa pun .. aku harap untuk posting nanti, aku tak dapat sekolah ni lah. Bukan sebab aku tak suka sekolah ni. Sekolah ni pun ada memori yang best untuk aku. Bukan juga aku tak suka mengajar subjek yang aku mengajar di sini. Rasa berdosa klau aku tak suka sebab aku mengajar tentang agama aku sendiri. Dan bukan juga sebab aku takut untuk mengajar subjek bukan opsyen .. tapi, aku cuma nakkan pengalaman yang baru. Sesuatu yang baru. I think it's much better for me. Berkenalan dengan sesuatu yang baru itu membawa kita belajar dan mengenal banyak benda dalam hidup nih. hehehehe

ok lah .. jauh sangat merapu dahh ni. Aku nak mempersilakan diri aku blah dari entri aku sendiri. Sesungguhnya mesti ramai orang da bosan nak baca, rite ! hahahaha

okay sayang semua ..
daa ;)
wassalam ..


No comments:

Post a Comment