Monday, April 16, 2012

~ oh my story mory .. ~



Assalamualaikum
huhuhu ...

Bila dah start dengan huhu .. mesti bermula dengan satu perasaan yang namanya sedih. Lalalala .. memang sedey. Lama sangat kan aku tak update blog. Well masalah kesihatan begitu mematikan semangat aku untuk update blog. By da way .. alhamdulillah .. Allah berikan aku jalan yang terbaik. Aku jumpa ubat dan perubatan di HPA Bandar Baru Uda.

Well .. minggu ini adalah antara minggu yang menyayat hati bagi aku. Huwaaaaaa !!!!
Jom nangis sama-sama dengan aku. huhu

Pertama : jeng jeng jeng .. bawak kereta langgar tembok petronas BBU. ~ lalalalalala ~ gile !! Rim kereta calar and luka sikit. Sedey2 ... oh my kereta lama. Even lama .. aku tetap rasa kereta nih lebih selesa dari kereta baru ( yang made in Malaysia okeh ) huhuhu

Kedua : Student saya di SMKTU 2 telah meninggalkan dunia ini semasa di sekolah !
Innalillahiwainnailahirajiun .. pelajar form 4. Meninggal waktu dalam makmal gerontologi ( sape tak tawu suh pak cik google cari .. malas nak explain .. ). After post mortem .. ish3x. darah beku dalam otak pecah. huhuhu .. bila-bila masa kan Allah nak cabut nyawa .. bila lah time aku ek ..?? kamu ..?? bersedia tak ..? bersedia tak ..?? huhu




~ jenazah di bilik kaunseling ~
Nazura Mohd Nasir hanya mampu mengalirkan air mata saat tengok ahli keluarga datang dan menangis atas pemergian arwah ..
huhuhu
sedey wehhhh .. tolonglah mengerti !


Ketiga : Waaaaaaa .. huwaaaa !!!!!! my lovely lappy !!!
Skrin pecah la gile ....adoiiiyaiii. ada je kan masalah nak menyerang aku. Mana lah tak stresss gini .. huhuhu
Tapi nak buat macam mana kan. Redha itu salah satu tanda keimanan kita kepada Allah. Mana lah tahu kan .. Allah uji kita dengan benda2 yang kita sayang .. dan Allah gantikan yang lebih best ... haaaaa .. kan ? Mana nak tawuu kan ..?? hehehehe .. jadi sila bersangka baik pada Allah ya sayang .. ;)




~ nampak ..? nampak ...??? huwaaaa .. dah macam bunga tulip melekat kat skrin. huhu ~


Rite! Itu kisah yang membuatkan aku stressssssss gila gila okeh !
Then .. hari Sabtu ( 21 April 2012 ) .. hari sekolah ganti di sekolah. Ada temasya sukan .. aku tugas di bahagian hadiah dan sijil. So, hari tu tak ada sebarang tugas bagi aku. Jadi, bagi mengelakkan diri daripada di kesan oleh para para cikgu yang memungkinkan aku diberi tugas lain .. maka aku telah berjaya menyembunyikan diri bersama mereka .. ~ lalalalalalala ~ hehe




~ gile la aku .. nak lepak dengan budak form 1 .. tak ley blah !!! hahaha ~


Well .. ups. Bila ada di luar kelas aku memang tak pandai treat mereka as a student. Aku rasa diorang tu dah macam adik-adik and kawan kawan aku je. Dan aku pun .. tak pandai nak control macho macam cikgu dalam kelas. Semua boleh layan okeh ! Happening ..! Thanks to Wafa belanja sy ais krim. Next week temasya suka untuk lelaki saya nak belanja awak plak laaaaa. hehehehe



~ aniq and azra .. kawan elok2 ea !!! hurm .. ish3x ~


Kan ..? Dalam masa kita duduk bersama mereka .. pasti adalah sikit ke banyak nasihat untuk mereka. Especially yang couple2 tu kan ..? Sedar atau tidak aku tetap lebih tua dan cikgu kepada mereka. Tanggungjawab untuk tegur mereka yang silap tetap tanggungjawab aku. So far .. aku buat mana yang boleh. Harap .. ada something yang boleh mereka terima. ~ lalalalalala ~




~ cikgu yang kuat membebel .. hahahaha ~


huhuhu .. nampaknya cikgu sudah sangat letey sekarang ni. Cikgu berambus dulu laaaaaa. kuang 3x. heee .. nite semua ! Sayang kamu semua .. ;) hehehe. Wassalam ..


1 comment:

  1. elok je pki spek ngn tudung bawal tu..xdela bersegi2 sgt...and bunga tulip kt skrin lappy ko tu mmg sgt menyakitkan matala..huhu...sabar..sabar...

    ReplyDelete