Monday, July 2, 2012

~ tolonglah rettttttiiiii .. ~


Assalamualaikum
selamat pagi yang hampir ke tengah hari
adoiiiyaiiii ..

Ini adalah entri yang penuh tidak bermotivasi okeh !
Tak kisahlah orang kata kita kena selalu bermotivasi dalam apa pun keadaan tapi hari ini adalah hari yang aku rasa klau aku boleh baling kerusi tu kat student .. memang aku dah baling. Nasib lah aku terfikir .. buruklah rupa aku marah depan stdent. Okeh, control everything !!

Masuk kelas palingggggggg hujung. Memang best kuasa 14. !!!
Aku bukan nak racism .. tapi, yup .. aku akan bercakap tentang attitude pelajar cina kali ni. Opppssss .. bukan semua okeh. Tapi untuk kelas itu saja.

Secara kasar .. dan keseluruhannya .. aku hanya nak kata mereka sangatttttt BIADAP !
Okeh .. mereka boleh hentak kerusi depan aku .. pandang aku mcm gengster .. okeyy .. nak pukul aku ke ..?? silakan. I dont touch u okeh !

But must be remember .. i will never look at u in class.
Never be my student .. and i will never ask u to finish my work anymore
either u wanna do or not .. that's non of my business.
PBS ...?? fine. I'll give u any band that i want to give u.
Thanksss !!! wat u give .. u get it BACK !
I'll make sure u'll get it back

chawwww
p/s : ko boleh maki aku dalam bahasa kau .. sebesar kuman pun aku tak heran laaaa budak !



2 comments:

  1. budak2 kelas belakang mmg sumtimes cmtu naz...juz bykkn bersabar n ayat ko 'what u give, u'll get it back' tu mmg patut pun lau bdk tu dpt band rendah, biar dia insaf sikit n ada kesedaran utk wat kerja plak lepas tuh...so, myb sekarang dia blm tahu fungsi pbs tu lg n kepentingan pbs tu kt dorg, thats why xnk dgr kate...be strong k...

    ReplyDelete
  2. masalahnya ajar seni je .. tak best nak kena kan kat pbs. tak de effect sangat. wakakakaaka ..

    ReplyDelete