Monday, August 27, 2012

please come back to me, dear ..


Assalamualaikum
huhuhu
ini adalah entri nak meraung guling guling
huuwaaaaaa !!!!!!!!!



gambar gelang n cincin
entri yang lepas aku penah cakap ..
kita tengok berapa lama gelang n cincin tuh dapat bertahan kat tangan aku kan ..???

okeh !!!
sekarang cincin tuh dah hilang
dah lesap !!!!!

berapa lama dia bertahan ..??
huhu ..
21 Mei 2012 - 26 Ogos 2012
Helllllllooooooo .... 3 bulan 5 hari la gile !!!!!!
siapa yang salah ..??
Fine .. saya memang bersalah

Aku harap dia akan kembali
tak nak yang baruuuuuu
nak yang itu jugak
nak yang itu ..
huuuu .. rindu cincin tuh. Tu la teman aku bila sedey .. 
huhu .. memang pelik !
cincin pun boley jadi teman. 
sedey berkali kali
stresssssss berganda ganda. huwaaaa


I hope
it can back to me
come back to me .. !!!!!!
huhuhu ..

blah dulu
wassalam
;(

No comments:

Post a Comment