Wednesday, April 7, 2010

hmm...pengurusan koko

inilah subjek yang aku paling tertekan and tak suka. bukan tak suka berprogram ...tp memg tak suka la. dulu , ms kat sekolah selalu je handle event kat sekolah tp yg ni memg tak best. 4 dan 6 April 2010. Tu tarikh bagi 2 program kumpulan aku. Hmm..aku pun tak xtau nk kata pe.ok....ke x ok? Satu yang aku confuse..ni simulasi or betul2? simulasi nk buat mcm mn...n betul2 nk buat mcm mn ??? Ish3x..


Aku dapt satu komen...dikira membina la rasanya. Program kami sgt teruk.hm...agakla. Ada sesetengh tu memg agak terukla. Tu xnafikan. Kecelaruan arahan..dan prjalanan program ada perselisihan. Mungkin kami pun kurang berbncang dgn baik waktu meeting. Bila xde satu arahan yg tetp , masing2 akan buat ikut suka..mcm aku cthnya...ms sekolh dulu , aku besa handle event kat sekolah cam hari guru cthnya. Aku yang merangka text pengacara majlis. Jadi..aku ikutla flow tu utk program dalm koko ni.tb2..kawn aku spatutnya macm ni..mcam ni...aku pun ...follow je la.


dan adalah beberapa hal...aku follow jer. tu la mslh aku..btl ke slh ke...aku follow je.memg sengal la.sbb...aku memg xnk berckp pape. mgkin de certain2 thing tu aku cakp la jugk. hm...pun , apa juga masalah yang berlaku dlm progrm tu...as a member of group...aku pun salah byk. Kurang comitted dgn group. Follow je..tp xbg idea. Tu lg teruk sbnarnya. Mungkin sbb mind set aku yang asal...' aku cuma leh jd group member yang baik bile isam ketua aku' aku pun tak tahu knp jd mcm tu. tu pun satu hal yg teruk gak. tp..dgn bf aku..tak pastila. mgkin dia dgn kwn baik aku tu (isam)ada byk persamaan kat situ. Mungkin sbb tu..aku leh adapt dgn dia smpai skrg. Bukn bnda yang mudh bg aku utk adapt dgn org. Dan bukn bnda yg mudh jugak bg aku utk terima arahan dari sesiapa. Cuma org2 tertntu je.


hm...lari topik plak. Apa pun , klau ada kawn2 group aku yg baca post ni..aku cuma nk ingtkn bt kita semua. Apa pun kekurangn yg berlaku...atau komen...atau kondem...kita kena sm2 terima. Jgn la kondem sape2. Ada jugk..yg cakp kat aku..tu teruk..ni teruk...utk prkara2 yg memg aku xbt..aku kt la memg bukn aku yg buat. tp..utk certain thing yg memg aku yg buat...aku kt la aku slh. Tapi...realitinya..kami satu group yg salh..that's the conclusion.


Dan utk kawn2 group aku jgk...dalm progrm yg dijalnkan pd 6 April 2010 , ada something yg tak settle n mgkin akn jd mslh pd certain2 perkara...harp , kita sama2la cuba selesaikan dan tanggung sama2. Jgn letakkan tgjwb tu pd seorg saja w'pun kita ada tugs masing2. Kita sm2 bersetuju dgn prkara tersebut..kita kena sm2 tggung risikonya.

wassalam..

No comments:

Post a Comment