Saturday, December 11, 2010

nama pun psm ..

PSM
' projek sarjana muda ..' ' projek separuh mati ..' ' projek satu malam ..' ' projek siksa manusia ...' ' projek sampai mati ...' ' projek sangat menyiksakan ...'


tu la gelaran yang macam - macam aku dengar n aku bagi sendiri. Walaupun hakikatnya bunyi PSM tu sedap ... 'projek sarjana muda' tapi istilah yang lain - lain tu lah kronologinya. Hakikatnya, aku tak pernah terfikir akan hadapi saat yang begini payah ... letih .... penat ... tersiksa ... dan macam2 perasaan yang seangkatan dengannya. Sudahlah projek aku pun ... mcam nak gila siapkan ..( itu pun masih ada yang perlu di betulkan ) ... buat penulisan pun satu punya perit ... nk pegi hantar pun siksa ..???? this is we called ' ujian Allah ' dan harga yang perlu aku bayar untuk dapatkan sesuatu yang berharga.
Sesungguhnya tak ada benda free sekarang ... kasih sayang ? free x ...? hehehe .. depend la. ;-)




-makmal pendawaiaan elektrik - aku akan sentiasa rindukan tempat aku berkelah buat projek


setelah 2 kali aku bukak n jilid semula tesis aku, harap lepas ni takkan ada masalah lagi. aku betul - betul .... sangat2 tak larat nak betulkan n keluar duit lari. Sumpah dah hampir masuk seribu untuk psm saja. mana lah aku tak kering kontang sem ni ... huhuhu

cuma satu benda yang sangat aku rasa ...' waaaa .... aku boleh buat rupanya ..' aku buat empat kerja dalam 1 masa. handle psm aku n bf aku ( mnta tolong print je ) ...final exam ... n satu bnda lagi yang mungkin tak sesuai kot aku nak story di sini. Aku pernah rasa buat kerja bertimpa - timpa masa sekolah dulu .. tapi .. yang ni lagi mencabar. lagi sangat perlukan kesabaran.

Satu lagi masalah aku ... kalau boleh semua nak perfect. Memang kadang - kadang tu ... tesis yang aku hantar tu dia boleh excuse .. dia boleh terima walaupun macam tak bape nak ok ... maka aku dengan perasaan yang begitu sedih ... bukak n print semua semula. Kali ni aku print je terus kat kedai ..dan buat dalam keadaan sangat-sangat letey ... banyak betul yang salah dan menyebabkan aku di cas begitu tinggi. ' Nazura ... kenapa kamu ni sengal sangat ???? ' hoho .. apa yang jadi sangat meleteykan lagi adalah tesis aku tebal macam hape n banyak gambar. huhuhu



tah bape banyak paper dah habis hanya sebab psm tersayang ...



ini pulak teman aku setiap malam bila aku stay up .. bnda paling berjasa dalam proses menyiapkan psm tercinta .. huhu



inilah benda yang amat menguji kesabaran ... walaupun dah siap semua .. tapi kena juga bukak balik n print semua semula ..


dan akhirnya dengan rasa penuh putus asa .... aku tak tahu bila semua ni akan siap. Walaupun rasa syukur sangat - sangat untuk psm aku dah dapat A, tapi masih rasa tak free bila ada banyak lagi yang tak settle. tapi .. thanks a lot to my family yang sangat faham kesibukan n kegilaan aku lately ni. thanks for all da support. thanks gak to my bf ...yang sentiasa bagi support.

Sayang kamu .... sayang kamu semua .. huhu

Wassalam ..

thanks for all that.



No comments:

Post a Comment