Tuesday, March 30, 2010

sorry...

post ini , aku tujukan kepada semua manusia yang pernh aku lakukan kesalahn pada dia. sama ada dalm keadaan aku sengaja atau pun tidk...hari ini , aku mohon maaf secara terbuka. dalam sesetngh keadaan , aku tahu...ada sesuatu yg buat aku sgt marh bila suatu prkara tu berlnggar dgn prinsip asas hdup aku. especially soal kerja...attitude ( w'pn aku pun biadp gak kdg ) or else.

aku mohon maaf secara terbuka...kiranya , aku dh xde peluang utk ucapkn maaf lagi utk hari esok. jika ada , alhamdulillah. aku mohn maaf..kerana aku rs byk juga kebaikn aku peroleh dari org di sekeliling aku.

sebenarnya , utk kita rasa marh...perlu dipertimbangkn kebaikn mereka pd diri kita. adakh langsg tidk ada sebesr zarh pun kebaikn org tu pd kita shingga kita pastikn kita puas hati dgn apa yang kita bals. jika itu ada difikirn sesetngh kita.... maka nilailah semula.

aku xmau post bayk.
cukplah kata maaf sekali lagi kepada semua yang bergelar manusia yang aku prnh lakukn kesilapan.

wassalam.

3 comments:

  1. alhamdulillah.. kemaafan adalah salah satu cara kita untuk mententeramkan hati kita semula.. saya harap, lepas saudari memohon kemaafan ini, jangan mendengar bisikan syaitan yang selalu membakar semula kebaikan yang kita sudah lakukan. itu perkara biasa bagi manusia. saya doakan perjalanan saudari akan dipermudahkan dan diredhai oleh allah.
    pasti ada hikmah di sebalik ujian yang allah berikan.

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang kesalahan menjadikan kita matang, belajar memaafkan orang itu penting. jika kita salah kita mengakuinya.jika mereka salah tegur dengan niat untuk mengubah kepada lebih baik

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah..harp sy tidk berada dlm amarh yg merugikn..
    thanks utk manusiakamil n bualsakan krna sudi mmberi komen..
    semoga awk berdua sntiasa diredhai Allah

    ReplyDelete