Friday, October 22, 2010

~ Alhamdulillah. Akhirnya ....~

21-10-2010
Tarikh penentu pada aku

Tarikh yang mendebarkan juga ..

viva atau final project prentation atau ...
psm 2 presentation
itulah istilahnya
Alhamdulillah ....
semuanya berjalan lancar
walaupun terdapat pembetulan di sana - sini

perlu membuat semua analisis responden

overall ok ..

syukur sangat
ayah aku kata ...

jika kita buat sesuatu kerana Allah ..

insya-Allah..

Allah akan sentiasa tolong kita.

aku yakin sangat ..
semua ini adalah bantuan Allah
Allah nampak usaha keras aku selama ni

maka
inilah ganjaran setimpal buat aku

sangat tak lupa kepada teman - teman aku ...
yang kebanyakannya dapat melakukan semua tu dengan baik
tahniah diucapkan ..
sesungguhnya kita berusaha sangat keras selama ini
aku sangat hapy ..
sebab mereka semua
dapat melalui saat - saat presentation dengan baik


terutama teman - teman aku ..
Nurul Mahzahidah
yang selalu menyusahkan aku ke hulur ke hilir ..

thanks a lot.. selalu jadi technician
dan menyebabkan senang aku nk buat keje kat bengkel ...

kah kah kah kah ..

Pada Joe Jambul a.k.a joe terry a.k.a ahmad zulfadhli

thanks juga sebb selalu memberi idea2 menarik utk projek aku

byk mengajar tentg elektrik ...

walaupun kadng2 ada juga terselit lawak sengal ko tu ...
hahahaha
by da way ...
that's really nice

Pada Jalil ...hahaaaa..

thanks sebb banyak bagi moral support
nobody knows how i really down for this project b4 this ..

and thanks sebab jadi responden paling sengal

orang tak ajar bc litar lagi dah pandai - pandai cucuk..
hahahaha ...

pada jie .. a.k.a jie mache ..

thanks sangat sebab turut menjadi responden yang sengal ..

dan bagi komen - komen membina pada projek aku yg nak runtuh tu. .
hahahahahaha
pada nazidah junid a.k.a dang sufi

thanks sangat sudi di interview oleh aku

aku pastikan nama kau abadi dalam tesis aku nanti ..

hehehe
pada kembar aku nazli
walaupun dia kejap ada kejap tak ada

tapi terima kasih sangat sebab selalu timbulkan suasana ceria dalam bengkel

belanja apam balik yang banyk n air milo utk kami

hehehehe..



at last ... pada En. Ramlan penyelia aku a.k.a my supervisor terima kasih sangat - sangat - sangat banyak bagi moral support .. ajar macam 2.. dan akhirnya saya pandai buat tracing untuk kesan masalah pada litar saya hahaahhaha

untuk Dr.Razali n En. Suhaimi thanks a lot bagi lulus pada saya ... n jadi panel yang sangt sampoi .. hehe

tertinggal lagi ... En. Rafi n Kak Manisah kamu semua pun sangat2 saya ucapkan terima kasih.. hehehe

dan yang paling2 penting sekali ... my family thanks a lot n a lot for all da support

for all of that thanks a lot for that. i love u all .. will never forget u all always in my heart ..;-)


sesungguhnya kalian adalah pengubat hati aku yang sedang ... tak berapa ok ..hehe




ini adalah gambar product pertama aku
even dia leh run kan motor
tapi masih tak cukp sempurna utk jd ABBM





dan ini merupakan product kedua aku
maknanya ... 1 projek 2 produk ..
hehehe


sekian saja untuk semua itu

wassalam





3 comments:

  1. eh..sy knal sgt nurul mahzahidah tu..btul ke die slalu mnyusahkan?hahaha..

    ReplyDelete
  2. yup .. mau kenal lebih lanjut ? sila hubungi 013 bla bla bla....hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  3. iya..iya..saudari jgn gusar..nanti sy sampaikan pada dia ya..hahaha

    ReplyDelete