Monday, December 13, 2010

~ good bye ..~

Assalamualaikum ..

Waahhhhh ... diam tak diam, bising pun tak bising sangat, habis dah waktu-waktu study di UTHM. Hohoho ... bagi aku UTHM tu tak lah akan hilang ke mata. Tetap menatap UTHM yang begitu mengagumkan ...huk3x ( usaha mempromosi UTHM ) Kenapa ? sebab UTHM tu sejengkal je dari umah aku. hahhahaha ..




Hari - hari terakhir di UTHM bagi aku tak ada apa sangat yang memberangsangkan. Tak sempat nak bersedih ... tak sempat nak fikir ' apa la nasib aku semua kawan-kawan dah blah ..' dan tak sempat juga nak memadu kasih di kala kekasih hati bakal meninggalkan aku sendiri di sini ( ayat nak jiwang tak leh bla ...hahhaahaha ). Semuanya sungguh serabut dengan PSM dan final exam. Ada juga jamuan perpisahan or something like that la .... pun tak mampu membuka ruang kesedihan di hati aku. Kenapa ek ..???? hahahahah ... macam biasalah manusia, kan. belum terjadi .... blum nak rasa lagi. dah sampai waktunya ... maka, rasalah penangannya nanti. hehe

hari ni, baru aku tergerak untuk ucapkan perpisahan buat semua kawan-kawan 4BBV seksyen 1. sebab ada juga kawan-kawan yang dah balik kan .. jadi, haruslah untuk aku ucapkan selamat tinggal. ( aik .. bukn terbalik ke? diorangla kena ucap selamat tinggal kat aku ek ...) tak kisahla tu .. yang penting ucapan perpisahan.

banyak kenangan yang ada antara aku dengan mereka. Sejak mula masuk dulu ... sampailah hari ni. Banyak sungguh ketawa n air mata dengan mereka.. ( cehhh ... ayat nak best ). Sejak tahun 1 sem 1 aku tak kenal sesiapa pun antara mereka ... sampailah hari ni, yang rata-rata mereka aku dah boleh baca perangai masing-masing. Semuanya ... ada pro n contra. Ada positif n negatif. Sama jugalah dengan aku, kan.


Walaupun satu waktu ada detik-detik yang sangat menyakitkan hati ... tapi banyak juga yang menyenangkan hati. Aku mungkin tak terlalu rapat dengan mereka. Sebab aku duduk di rumah, maka ... banyak benda yang terbatas. Bukan rasa di kongkong, mungkin dalam satu sudut yang lain ... aku pun tak berminat tentang suatu perkara tu. Contohnya cam melepak ramai-ramai, melepak or berjalan sampai lewat malam .... or smthing like that la ...Kalau aku nak, that's not a problem cuma atas diri aku sendiri yang tak minat dengan semua tu. So individualistik, kan. Tak sosial .... but independent ( puji diri sendiri tu ...hahaha ).

So kawan - kawan ... sorry for everything yerrrrrrr. Mungkin banyak event korang ... aku tak join. Tapi, mana yang aku rasa aku boleh join ... aku rela join ... aku selesa untuk join ... yes, i will join u. At last ... bagus2lah kalian jadi cikgu lepas ni yer. Pas LM nanti korang akan datang UTHM semula. Masa tu .. datanglah rumah yer. InsyaAllah .... ada news aku nak share kat semua. hehehehehe ...

Harap kita boleh bertemu lagi ... dengan jiwa yang berbeza. Jiwa seorang guru yang sejati. ( untuk korang dulu ... hati aku masih nak tak nak je g LM ... huhuhu )

Ok . good bye semua ..

Sayang kalian semua. Wassalam ..











semoga kenangan kita abadi selamanya ...

No comments:

Post a Comment