Wednesday, May 18, 2011

~ adoyyyyaiii bowling ! ~

Assalamualaikumm ..
hehehe ... what's upp ... bebeh ..???


Adoiii .. bowling lagi. Kali ini berbowling dengan org lain pulak. hahaha ... Tak tawuu story apakah yang menariknya dalam kisah bowling kali ini ... tapi, thanks all ... i'm hapy wif that. Walaupun time ni .. aku sorang je perempuan ... huuuhuuu ... tapi tak kisahlah. Hentam sajalah. I kan always available.. huhu.



~isam tak agak-agak .. kononnya tunggu member pastu dia tinggal aku sikit punya jauh ~
p/s : kalah teruk dengn cara terhormat kot aku.. hahahaa


Cuma before pegi tuh, ahmad hisyamudin tanya ... 'jalil bagi tak ...?' hohoho .. boyfren i yer ..?? dgn boyfren i tak minta izin okeh ... i cuma inform. Mintak izin kat parents kot. hahahaha ... lagi plak i tawuuu encik jalil saari fahm kot siapa kawn - kawn girlfren dia nih.




~ sopian bin robian ~
aku sangt excited nak letk pic dia sebab aku snggh terkejut dia boleh ketawa dan lepak dengn kami sekarang ... heee ... cayalah pian !! hee

p/s : champion 1st game ... - kata tak pandai main derr ... -



~ pian n ahmad hisyamudin ~
p/s : tengok, pian da pandai buat 'peace' sekarang ... hehehee ..



~ ahmad hisyamudin n firdaus ~
p/s : kawan baik yang aku respect dulu, kini n akan datang .. hehee
- marekalah manusia yang aku refer before aku couple dulu ... hahahahaha -




at last .. harussssslah gambar aku sendiri budak kalah main bowling ..!
~ ngeee ... ~
bangga walaupun kalah. hahaha

p/s : oleh sebab aku berlainan jantina, tangkp pic sendiri sudaaa .. jgn dekat2 dgn org kat sebelah sana tuh ... hahahaaa !


hoho .. by da way ... bila tengok2 balik ... ramai gak kan kawan aku. Awat selama nih kata tak de kawan...?? Hai la nazura, tak pandai bersyukur betul kamu ni. hehehee ... mereka - mereka tu semua kawan masa sekolah. Hapy kot dapt spent time together dgn diorang. Rasa macm zamn sekolah - sekolah gitu.


Actually, agak susah kowt aku nak kuar sorg permpuan dgn yang lain lelaki. Cuma bila dgn diorang ni je aku boleh go on. Mungkin diorang dah lama jadi sebahagian hidup aku kowt. Jadi, tak de rasa yang pelik bila keluar melepak dengan diorang.




kat belakang tuh dari kiri : ... firdaus n ahmad hisyamudin
kat depan plak dari kiri : atikah kosnon, aku ( da poyo one ) and zila ... hehee


Especially untuk pian ... sumpah aku terkezzzzzuutt beruk tengok dia sekarang. Dengan dulu kat sekolah tak mau cakp dengan perempuan ... hidup dgn life sendiri ... sekarang dah boleh bersosial. hahhhaha ... nice nice. Nazura like it. Tu lah kan .... manusia pasti berubah dengan masa dan persekitaran. Tapi, harus ingat yer kawan-kawan ... berubah itu ada positif dan negatif. Silalah pandai-pandai memilih yer ...hheheee ..

okeh laaaa ..
waaa chawww
Wassalam .. ;)


No comments:

Post a Comment