Tuesday, June 21, 2016

~ hmm ... silaturrahim ... ~



Assalamualaikum
yuhuuu .. setelah sekian lama tidak menjengah ke blog nih
entri entri lama yang sudah basi
dan sudah 16 hari rupanya kita berada di bulan Ramadhan
semoga semua nya cukup baik
cukup nyaman untuk kita laluinya.

entah apa yang tidak kena, lately ni hati serba tidak kena
tak ada hal yang besar
tak ada hal yang menggoncang, tapi hati seakan terbeban akan sesuatu
ohhh ... jauhnya sudah daripada Allah.

Perlu atau tidak, aku sememangnya perlu membetulkan kembali hati 
betapa Allah melaknat manusia yang memutuskan silaturrahim
dan amat memuliakan mereka yang menyambung silaturrahim






Astaghfirullahaladzim
begitu besar makna silaturrahim

i dont know why
mungkin juga resah yang tidak berpenghujung dan tidak bersebab itu berpunca daripada kekhilafan aku yang lalu
darah muda
masih panas membara bara
ya, mungkin i should turn back .. and start say sorry !
why dont ???!!!

ya ... say sorry bukan hal yang mudah
tapi mungkin aku boleh mulakan dahulu. kenapa tidak boleh berubah jika itu perkara mulia yang dituntut

so, for those who i sent u a frenrequest back after u remove or i remove
i'm just so sorry
it's only way
untuk aku sambung semula silaturrahim
sebab aku bukan boleh berjumpa anda dan bersembang lagi dahhhh
jadi, cukup sekadar aku tidak punya lagi rasa negatif sebaik saja melihat anda

soooo that, tQ
Wassalam
* semoga ramadhan ini adalah chapter baru untuk aku


No comments:

Post a Comment