Tuesday, April 19, 2011

~ another 3 days laaa ... ~

Assalamualaikum ...

Yuhuuuu ... dalam keadaan demam kepeningan n keberatan si kepala ini pun mahu juga ber story segala di dalam blog ini. hahahaha ...

Another 3 days laaa beb di SMVBP. Pejam celik ... tidur bangun .... ketawa menangis ... nak habis dah rupanya. Tapi ... dalam 3 hari tu lah .... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacam-macm benda nak settle kan. Memang gila kentang punya kerja lah. Almost every nite tak dapat nak tido.

Hoho ... bila nak habis, macam - macam la kan nak kena buat. Projek sana ... projek sini ... tanda kenangan sebelum meninggalkan sekolah. Memang tip top la. Masing-masing ada projek masing-masing. Seharusnya ... 4 orang .. 1 projek. hahaha .. Yang pertama mural yang comey ini. Comey tak ...????? comey kan.




Ini hasil idea si fakhrul yang sangat over rajin n komited dengan kerja. Memang cantikkkkkkk ... n nak melukis kat dinding sekolah pun cantikkk gak. hahahahaha ... Walaupun kami minta tolong dengan student .. tapi kerja jugak la kot bila kena balik dekat kul 6 setiap hari. Dan kalau mural ni tak siap dalam minggu ni ... abis LM pun kami harus wajib datang untuk siapkan.. hahahhaahaha .. Itu dah jadi projek kami sebagai guru pelatih. Thanks a lot to Cikgu Zack sebab support belanja tu dulu untuk kami yang kemiskinan ini ... hehehehehe




lukis elok-elok yer fakhrul ... hahaha



haaaa ... kan dah salah. lain kali jangan bagi cikgu dayah lukis...
tak berlaoi baloiii ... hahahhaa..



ukur elok-elok yer hilmi ... ~ ngeee ~



taraaaa !!!! .. ini aku. sebab aku demam .. kerja aku ... main air dengan budak2 ... hahaha ..

Hilmi plak ... dari hari tuh buatkan apa tah untuk budak-budak ragbi. Tiap-tiap hari balik petang duduk dalam bengkel buat kimpal n tah apa lagi. Aku dah tak larat nak tengok. Hahahaaha ... hari tu aku terperasan gak hasil kerja dia. Memang best kowt. Sebab tuh Cikgu Abang Salam sayang benar dengan budak nih. hahahahaha ....
Dayah ....? Haaaa ... si dayah ni duk ke sana ke mari ... keluar masuk pejabat ( mcm busyyyy sangt jerk ) uruskan procedure untuk bawa budak tingkatan 5 BB buat lawatan ke UTHM ( adoiiiiiii ... UTHM jugak nak bawak tuh. Pergi la jauh sikit. Lagi mencabar .... huwaaahhahahahaha ).

And last .... aku ? Aku tak buat apa ... goyang kaki jerk. hehehehe .... aku macam biasa lah. Buat kerja yang duduk depan komputer. First hari tu ... kena sediakan video untuk majlis perpisahan En.Hassan. Bagi aku masa 3 hari je kowt dalam masa tu yang tengah busy. Tapi alhamdulillah .... semuanya di siapkan dengan baik. Dan banyak editing last minit perlu di buat bila dapat banyak komen. Baru nih plak .... perlu siapkan slide untuk presentation ketua panitia PPU berkaitan post-mortem SPM 2010, Ujian Kurikulum tingkatan 4 & 5. Lepas tuh ... kena siapkan laporan post mortem ituuuu..

Tapi denga kebusyan sekarang ini ...Cikgu Yunus jumpa aku lagi :
C.Y : Nazura, bila yer awak habis ..?
aku : Jumaat ni last la cikgu

C.Y : Haaa .... saya ada projek untuk awak sebelum keluar. Buat macam hari tu ... berkaitan dengan Bulan Kemahiran n Vokasional ni.

aku : Ha ...??? ok2.
C.Y : Nnti saya kumpulkan maklumat dan datang jumpa awak. Sediakan fizikal n mental. hahahahaa...

aku : Hohoho ... ok. Insya Allah ...


Addddddooiiiiii .... aku rasa bagus sangatla aku buat hari tu sampai nak menempah aku lagi. Hahahahaa .... nanti aku belajar video editing yang lain .. mesti lagi tip top kan ...??? hahahahhahaaha




cikgu yang pakai baju hijau tuh ... Cikgu Hassan ...;)


Tak pe ... bila orang percaya pada kita untuk bagi kerja yang besar ... maknanya hasil kerja kita baik ... bila hasil kerja kita baik ... maka ... kita adalah terbaikkk ... tip topla guru pelatih SMV Batu Pahat. Ramai cikgu sayang ...( hoho .. sedang perahsan nampaknya ..). Tapi jangan buli kami sudahhhh la yerrr .. huhu.

Okeh la ... penat mau story lagi. Pagi-pagi nanti kena anta laporan post-mortem. Bila la aku nak siapkan laporan akhir LM nih ...??? RPH dengan log dngan refleksi sekali dah tertinggal dah nih. Sila bersabar yer Nazura dalam keadaan demam + sengal ubi ini ... hahahahahahhha

Okeh .. waaaachawwwww...hehehe

Wassalammm



No comments:

Post a Comment