Monday, May 9, 2011

~ it's may b late but not too late .. ~

Assalamualaikum .. ;)

hoho .. it's may be late to say 'Happy Mother's Day' but i know it's not too late kan ...???
For my mom , thanks to b a gud mom for me n our family
For all of that .. thanks a lot.





Aku memang cukp susah nak bercakap perkataan ' i luv u ' kat someone ... especially pada mereka yang dari dulu kenal aku.

Bagi aku ... sayang tak bermakna jika diungkapkan setiap masa tanpa diiringi dengan perbuatan. Tapi ... sayang itu lebih bermakna jika ia sentiasa ditunjukkan dengan perbuatan tanpa sebarang ungkapan.
Kerana ... kata-kata itu sering kali menjadi pelindung bagi hati.

Tak mengapa mereka tak tahu kalau aku sayang mereka ... tapi aku yakin, hati dan roh mereka tahu aku sayang mereka. Sebab bicara hati dan hati itu lebih jujur dari kata-kata yang sering menipu. Percaya pada hati .. kerana itulah bicara roh kita. ..;)

Tapi .. sila jangan praktikalkan selalu apa yang aku buat nih. Sebab kadang kala ia akan buat anda menyesal. hahahaha ..

Wa chawww babe !
Wassalam ...


No comments:

Post a Comment