Wednesday, November 9, 2011

~ segalanya cukup indah untuk dirindui .. ~

Assalamualaikum ..
huhu .. di pagi yang dingin nih ..
tiba-tiba plak rasa rindu sampai nak tercekik .. erkk !!!
hahahaa ..
layan pic dulu r ek ...
hee ..;)










~ tiga gambar di atas .. gambar kat dataran siswazah UTHM waktu malam ... ~
memang syok duk sana malam-malam ..
ha ..? buat apa kat sana ...? hmmm .. haruslah baca doa selamat .. hahahahaa ...




~ orite .. ni kelas En.Atan kat bilik Autocad .. ni kelas autocad ~
sory En.Atan .. saya dah cuba jatuh cinta dekat subjek En.Atan .. tapi saya tak mampu ..

huwaaaaa ... hahahahha



~ hehehehe ... nama saya Tuan Hj.Ashari Sikor .. ~
rindu Tn.Hj Ashari yang comey n tersangat sampoi ...
bila tuan aji nak belanja makan lagi ...?? hee ..




~ 2 gambar kat atas .. kami di G3 ~
memang tak dapat nafikan .. G3 ada kenangan tersendiri.
miss it really much ! everything there ....







~ time nih .. kami semua laksanakan projek untuk kelas sosiologi .. buat kem di rumah anak yatim kluang .. ~
sungguh tak mau ingat .. how penat i am .. sumpah penat giler derr ..!! dan buat kesilapan paling bodoh dalam dunia yang fana ini .. Saudara Abdul Halim bin Hassan jadi .. Saudara Hassan bin Abdul Halim adoiiyaiii .. hahahaahahaha ... mungkin time tuh aku pun tak berapa sihat .. still need to adapt with my new weight. hahahaha ..






~ actually .. rindu nak pakai baju bengkel tu ... huhu .. ~
dulu masa kena pakai bukan main liat nak pakai ..
tah hape hape lah ko nih nazura ..!!





~ kem di Bukit Chamang .. ~

bagi aku ini kem yang paling dan sangat seronok ..
sebab .. aku tak kenal sape pun mula-mula kecuali syuk n ajul everything is new ..!! hahaha .. jungle tracking yang tersangat mencabar .. tapi berjaya pulih kan semula pernafasan aku .. alhamdulillah sampai sekarang .. nak thanks kat syuk la .. sebab invite aku masuk kem ni .. hehehehe ...!!!









~ kem di Pulau Perhentian .. ~
masa nih ambik subjek pengurusan ko-kurikulum dengan student master fptek

hmm ... perjalanan yang jauh itu pasti akan berjumpa dengan terlalu banyak halangan
letih .. lelah .. semput .. n wat ever rasa lah kan ..? then .. bila sampai destinasi .. takkan kita nak kata ... ' aku tak nak lalu lagi jalan nih .. aku tak nak lagi jalan jauh-jauh macam ni ..' sesungguhnya .. itulah kata-kata orang yang akan kalah selamanya .. serius ..!!!

p/s : kalau ada sesiapa dapat faham maksud aku .. memang hebat ..! hahahaa








~ 3 gambar kat atas .. dengan adik beradik angkat di parit bakar, muar .. ~

hahahaha .. lama betul tak jumpa mohamad.
1st time jumpa hafiz .. aku rasa cam dia nih .. skema jawapan betul budak nih .. bila dah lama kenal .. hmm .. xley blah .. sengal jugak. betul tak hafiz ..?? hahahaa 1st time jumpa afif plak .. Ya Allah .. budak ini. Mulut mengalahkan pompuan .. tapi bila dah balik UTHM .. aku rasa cam budk nih serius lah plak .. hahahaha athirah .. hmm .. masa kat sana macam skema betul .. bila balik UTHM .. hmm .. sengal jugak .. hahaha ima .. ima macam biasa .. kita kenal lama sudaaa kan ima kan ..?? hahaha yassir .. sudah .. tak tawu mana dia sekarang .. hehee




~ saya sayang n rindu smv bp .. seriously .. ~




~ cantik tak ..? cantik tak ..?? hahahaha .. hasil kerja keras fakhrul n hilmi ..~



~ last day wif them .. ~
cam mana lah aku dengan hilmi tiba-tiba jadi sedondon ..
tah hape hape .. hahaha



~ rindu kamu semua, sayang ... ~




~ projek apa tah nama subjek tuh ... masa 1st sem .. 1 year ~

( kembali ke masa lalu ... hahahahaa ... )

sape ek kat sebelah aku tuh ..?? hahaaa .. tak kenal tak kenal ..
time nih baru bunga bunga nak couple .. gosip dah menjalar satu kelas .. sampai dah couple dekat setahun pun orang still duk sibuk gosip. hahahahaa ...




~ masa nih ( kat merak beach resort ) tak kenal sangat pun dengan my bf even satu kelas .. hahahaha .. tapi masa nih aku rasa dia cam budak-budak .. kah3x ~



~ untuk semua itu .. saya rindukan saya yang ini ... huhuhuhu .. ~

moral of da story ..
dalam masa yang panjang kita melalu terlalu banyak perkara
sedih .. sakit .. gembira .. n wat ever
tapi kenapa yang sedih .. yang pahit juga yang kita ulang banyak kali ..?
kalau rasa kecewa ... tinggalkan rasa tuh jauh-jauh.
jangan takut untuk berhadapan kembali dengan kekecewaan itu
jangan takut untuk kembali berhadapan dengan keadaan itu ..
kerana di situlah
kita mampu mengukur sejauh mana kita telah berjaya
adakah mahu hidup dengan bayangan masa lalu ..?
itulah manusia yang kalah.
berani berhadapan dengan masa lalu
antara ciri orang yang berjaya ..!! come on !!

hahaha ...
sekian, wassalam ...


No comments:

Post a Comment