Saturday, November 5, 2011

~ happy wedding day, my beloved fren ... ~




Assalamualaikum ...
hahahaha ..
mabuk nak update blog
biasalah .. kerja sudah beres ..boleyla meronggeng-ronggeng dekat ini blog ..
ehehehehehe ..

orite. ni kisah bulan lepas. Tanggal 7 & 8 Oktober 2011, majlis pernikahan n walimatul urus my best fren, Nur Atikah bt. Razali dengan pasangannya, Mohd Hafez Sabri. ( cam tuh kot nama suami dia .. tak pasti ejaan ..)
Pun tak mau cite banyak .. nak layan gambar je. By da way .. congrate my fren. Hapy ever after. I love u .. more than words .. ( tah hape aku mengarutlah nih .. hahahaa )




~ u are soooooo sweett, dear ... ;) ~



~ on da way nak akad nikah ... ~



~ alhamdulillah .. selamat diijab kabulkan .. ~



~ me .. atikah razali .. n atikah kosnon .. ~
lepas bergambar kami pun balik .. hehee .. sebab esok nak datang lagi .. he



~ okeh .. bergambar bersama kawan-kawan yang datang .. mana aku ..??!!! huhu .. aku ambik gambar daaa ... hehe ~



~ bersama kaunselor rumahtangga .. kih3x .. Ustazah Zaharah .. luv u much much lah cikgu .. ~ adakah bakal menjadi kaunselor rumahtangga tuk aku gak ek ..?? haha ..


~ me & atikah .. ~ ok fine .. aku tak comey .. hahaha .. bila laaa kakak ko nih nak kahwin ek Atikah .. ;p

ok .. that's da story lah pasal wedding tuh. pape pun .. bagi aku nih adalah wedding day yang aku nak salute. no mak andam .. no pelamin ... no karaoke .. no something yang terlalu biasa dalam mana-mana wedding day. Apa yang lagi menarik .. this wedding day .. sama n sebijik macam wedding day yang aku imagine kan utk aku .. orite atikah, kita sehaluan .. kih3x. Mana entry tentang tu ..? meh klik sini.



~ sebelum blah nak gak letak pic yang poyo cam tak ley blah .. ~
hhahaahaha ..


okeh ..
that's da story
chaw dulu ..
wassalam .


No comments:

Post a Comment